• pageimg

Migliurà e cumpetenze è adattà à e tendenze

Per migliurà e cumpetenze prufessiunali di l'impiegati, migliurà l'efficienza di u travagliu, è adattà à a tendenza di l'informatizazione, a Cumpagnia di Cummerciu è Cummerciu hà urganizatu a furmazione di l'applicazioni di software d'uffiziu in a sala di riunioni di a cumpagnia u dopu meziornu di u 3 è u 4 di nuvembre di u 2021. U cuntenutu implicatu. A basa di u software Excel è a produzzione di grafici., Applicazione Funzione, esempi cumpleta, etc. Vinti culleghi da u gruppu di uperazione logistica, u gruppu d'operazione di a tenda in linea, u gruppu di produzzione è u gruppu di serviziu di u cliente hà participatu à sta furmazione.

Sta furmazione hè stata realizata da u manager di a cumpagnia cum'è docente, aduprendu una cumminazione di spiegazione teorica è analisi di casi, cù u scopu di migliurà e cumpetenze basi di u software di l'applicazione.A furmazione hè principarmenti divisa in quattru ligami: U primu ligame hè una breve descrizzione di a necessità di furmazione di software d'applicazione è una introduzione à u software di l'uffiziu Excel.

A seconda parte hè di intruduce è analizà u funziunamentu di u software Excel è e cumpetenze d'usu passu à passu da pocu à prufonda;a terza parte hè u lettore chì risponde à e dumande, è u prufessore di furmazione risponde in dettaglio à i diversi prublemi chì i culleghi anu in l'usu di u software ogni ghjornu.

A quarta sessione hè una discussione interattiva.I culleghi anu discututu l'usu di ogni ghjornu di u software di l'uffiziu è l'usu di novi sistemi di cummerciale, è presentanu suggerimenti pratichi.

Per mezu di sta furmazione, e cumpetenze prufessiunali di l'impiegati in u gruppu di a tenda in linea è u gruppu di l'operazione logistica sò state migliurate, dendu un modu più convenientu per u trattamentu di dati di l'affari, eliminendu i punti ciechi operativi in ​​a scansione di consegna, è rendendu e statistiche di rendiment più chjaru è più. trasparenti.

U migliuramentu di e cumpetenze di u software di l'applicazione conduce à u prugressu lisu di u travagliu futuru è a prumuzione è l'applicazione di novi sistemi di cummerciale, è per adattà megliu à a cumpetizione di u mercatu sempre più feroce.Infine, ringraziu tutti i dirigenti per u so sustegnu forte è u travagliu è a cooperazione di i culleghi, chì anu fattu sta furmazione un successu cumpletu.


Tempu di pubblicazione: 03-06-2019