• pageimg

Gala di u Festival di Primavera 2020

Da u 29 di ghjennaghju di u 2020 à u 31 di ghjennaghju di u 2020, tutti l'impiegati di Yueqing Trading Company anu tenutu a riunione annuale di a cumpagnia di u 2019 è a Gala di u Festival di Primavera 2020 cù u tema di "Manu in manu per vincite l'annu novu" in u Leqing Jinlong Banquet Hall. Quasi centu impiegati riuniti per una grande cerimonia.

À a riunione annuale, i dirigenti di a cumpagnia anu prima mandatu un missaghju di l'annu novu à tutti l'impiegati, esprimendu a so prufonda preoccupazione per l'impiegati è l'aspettattivi per u sviluppu di a cumpagnia.U discorsu di a dirigenza era pienu di affettu è inspirante.Credu chì a cumpagnia avarà una nova in 2021 Steps.

A prima mità di a riunione annuale hè principalmente cumpostu di spettaculi maravigliosi è sorte di lotterie eccitanti.I spettaculi in diretta sò meravigliosi, cori, balli, sketches, drammi, etc., facenu a scena culminante, è hè piena di divertimentu.

A seconda mità hè l'ora di cena, chì si cuncentra nantu à i premii, cumpresi i premii per i prugrammi eccezziunali, i premii per l'impiegati eccezziunali, è ancu i premii più eccitanti.A famiglia sente l'atmosfera cálida inseme è aspetta chì a cumpagnia s'alza versu ugettivi più alti in u novu annu.

U monofilamentu ùn forma micca un filu, è hè difficiule per un unicu arbulu per furmà un boscu.In u dopu meziornu di u sicondu ghjornu di a festa, tutti l'impiegati di a cumpagnia participanu à l'attività di divulgazione esterna.Una seria d'attività gioie hà fattu chì tutti sentenu profondamente l'essenza di "task, cullaburazione è fiducia".I culleghi anu creatu una atmosfera di squadra felice è armoniosa per compie a vittoria di l'avvenimentu.

Registrate i mumenti meravigliosi oltre l'attività di espansione, a calda festa di l'anniversariu di l'impiegati di ghjennaghju 2020, KTV, cena, surgenti termali, i partenarii piace cantà, liberate u stress, ricaricà è preparate per una vittoria in 2020.

Cù risa è sfinimentu, eccitazione è gratitùdine, u banchettu hè finitu perfettamente.I culleghi sò in vittura, è andemu in casa.


Tempu di Postu: Nov-05-2021